dinsdag 23 februari 2010

Op bezoek bij Willem

Maandag 22 Februari , ben ik van 12 tot vier bij Willem langs geweest. Allereerst op zijn boot, liet hij zijn nieuwste schetsen vol trots zien. Naakte vrouwen weet je nu onderhand wel hoe je ze moet tekenen, dus hij richtte zich nu meer op andere markante koppen. Gezichten vind hij het leukste om te tekenen. Mensen met een mooie kop, die hij tegenkomt in de kroeg, worden al gauw op een bierviltje vastgelegd. Zo heeft hij altijd een setje potloden bij.
Vragenronde Willem:
Passie: Vrouwen , natuurlijk! Ik hou van vrouwen.
Lievelingskleur: Paars Mijn oude boot was helemaal paars.
Mooiste plekje Willemstad: Ik vind heel Willemstad mooi, De kinderkopjes, de scheve panden.. en de aanspraak van jonge lui, tijdens het boodschappen doen.

Muziek: Opera Italiaanse mannen stemmen , maken indruk op mij. Fijn om naar te luisteren.
Spijt: Spijt van zijn huwelijk! Als je getrouwd ben, kan je niet meer voluit leven.

TEKSTEN DIE BIJ WILLEM PASSEN:
· Teveel van het goede is heerlijk.
· Je kunt de klok niet terugdraaien, maar je kunt hem wel opwinden.

Tijdens het bezoek, heb ik foto’s gemaakt.
Een paar voorbeelden vind je hieronder