vrijdag 12 februari 2010

Willem & Willemstad

Ik ben afgelopen dinsdag 9 Februari bezig geweest met het maken van foto's.
Ik wilde nog wat foto's hebben van Ouwe Willem in zijn boot, maar zijn boot is wel zijn huis en soms heeft hij absoluut geen zin in mensen.

Doordat ik een paar foto's voor hem had uitgeprint van de vorige shoot, was hij enthousiast en goed te spreken. Zijn taalgebrek maakt hem soms pissig, maar dit keer maakte hij er geen probleem van als ik voor hem de woorden invulde waar hij niet op kwam.

Je moet Willem aandacht geven, best moeilijk als je ook nog mooie foto's wil maken.

Ik zal hem binnekort direct vragen of ik een tijdje op zijn boot mag fotograferen, Nee heb ik, Ja kan ik krijgen.


Ik heb geprobeerd foto's te maken die bij Ouwe Willem passen.
Deze foto's heb ik rondom Willemstad gemaakt.. want dit is
de plek waar hij leeft en waar zijn hart ligt. Ik heb een aantal foto's in elkaar geshopt, om zo een bepaalde sfeer te krijgen van wat bij Willem past.


Sfeer, collage " Ouwe Willem"