zondag 28 maart 2010

Laatste Loodjes

7 April moet de dvd ingeleverd worden, dus het is nog even hard werken.
Alles controleren, de reader nog is goed doorlopen puur om het feit niks te vergeten.

Ik heb een mapje gemaakt met als naam DVD.
Alles wat ik af heb zal ik met de juiste specifecaties in het mapje plaatsen.
Boekje
Vervolgens ben ik bezig om mijn boek goed in te delen.
Een boek maken doe je niet zomaa heb ik gemerkt. Je kan alle kanten op!
En doordat ik zelf mijn foto's al vaak voorbij heb zien komen, laat ik mijn ontwerp aan veel mensen zien.
Door de verschillende meningen, en mijn eigen ideeen richt ik het boekje in.
Op moment heb ik rond de 30 pagina's.
Ik ben er nog niet uit of ik het verder ga uitbreiden.
Hieronder zie je een printscreen van hetgeen waar ik mee bezig ben.


Filmpje

Voor het filmpje heb ik een houten beeld gebruikt. Het is een matroos, die Willem voorsteld.
In het filmpje zie je beelden van Willemstad, waar Willem vaak te vinden is. Ik heb er muziek onder gemonteerd van uit de film Amelie... Ik vind de muziek goed passen bij Willem.
Via deze link kan je horen welk nummer er in mijn filmpje wordt afgespeeld.



De muziek is verrassend, en dat is Willem ook. De overgangen en de instrumenten die gebruikt worden zijn interressant. Ik vind het goed passen bij de stemmingswisselingen van Willem.



Hierboven zie je een printscreen van het programma movie maker waar ik het filmpje in monteer.
Ik zal straks mijn concept verwoorden met uitleg over de keuze van mijn project.
De concept uitleg moet namelijk ook op de dvd staan.