maandag 15 maart 2010

Update Vorderingen

Vandaag heb ik mijn website afgemaakt,


- De links werken
(diverse hyperlinks : Link naar cv, link naar blogspot en twee links naar webgallery Ouwe Willem & More)
-Minimaal 4 pagina's
-Bestandsformaten kloppend
-Bottons
-Eigen interface (Eigen vormgeving)




Foto's bewerken

Doordat ik een fotoboek bij Blurb ga maken
als eindproduct moeten de foto's die ik in het boek plaats bewerkt worden in Photoshop.
Blurb werkt met een bepaald kleurprofiel, dit pas ik aan op de fo
to's zodat ik precies te zien krijg hoe de foto's eruit komen te zien in het boek.


DVD Boekje

Ik heb een dvdboekje gemaakt via fotoservice kruitvat. Het is een boekje van 21 bij 21 cm met schriftomslag.
In dit boekje staan foto's van Willem, het geeft een mooie aanvulling aan het dvdboekje. Dit boekje past precies in een mapje.

Ik zal vandaag het boekje ophalen.

EN nu ...

Ik ga vandaag verder met het bewerken van de foto's zodat ik ze in mijn indesigndocument kan plaatsen. Uiteindelijk als ik tevreden ben met de compositie van de foto's die in het indesigndocument staan, dan stuur ik het op naar Blurb. Blurb zorgt ervoor dat het wordt geprint als boek.